tiistai 9. huhtikuuta 2013

"Aika tiukka treeni sulla!"

Havahduin äsken siihen, etten kiirepäivästä johtuen ole syönyt tänään aamiaisen jälkeen kuin rahkan.. Ja palkkarin. Nyt on nälkä.

Lounas @ Lohjan ABC

Anyhow, salilla tapahtui jännä juttu. Sellainen varmaan 45v karju tuli jutskaa, et on aika tiukan näköinen treeni mulla. Tein siis sitä punnerrus+mave+dippi+mave-sarjaa kahden 12kg kahvakuulan kanssa. Olin vähän hämilläni, mut hän vaan jatkoi, et näyttää sen verran hyvältä, et hänenki täytyy varmaan kokeilla! No huhhuh! Kuulemma kahvakuulatunneilla ei tehdä mitään niin rankan oloista..

Mulle tuli sellanen olo, et no okei, ehkä mä nyt tosiaan sitten olen oikealla tiellä.. :)

Aamulenkillä näytti tältä - kauniilta. Vaikka on ihana lähteä huomenna maailmalle, niin kyllä koti ja Suomi on vaan kaunis:



 
Oikeilla varusteilla on väliä. Peltolenkeillä ei peruslenkkareilla tai viipottimilla pärjää.


Tänään tuli tehtyä:

Aamu
  • lenkki koirien kanssa 45min
  • juoksu matolla 30min, 4km
  • salitreeni 55min

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos!